Thursday, November 29, 2012

Berjimba-jimba di Melaka

Ahad and Isnin baru ni satu family balik kampung Negeri Sembilan. Itu pun sebab ada kenduri doa selamat untuk akak Dilla yang tengah pregnant. Even 2 hari je, cukup buat aku melepaskan kerinduan yang tersemat di dada. Hahaha. And menyempat pula petang Ahad tu aku belajar bawa motor for the first time in my life. Ahaks. First time tu weh. Betapa jakunnya aku bawa motor. 2 kali jatuh pula tu, bukan aku tapi motor yang jatuh sebab berat sangat. Sadisnya. Isnin memang nak balik Ipoh dah tapi pak lang ajak pergi Melaka. Berjimba-jimba di sana. Guess what we went to Taman Buaya.

Tak dapat front Taman Buaya, peta pun jadilah. 

All of us dah masuk dalam taman tu. Aku suka sangat snap picture dari arah belakang ._.

Tiket untuk masuk. Dewasa rupanya aku ingat kanak-kanak lagi. Haha tak sangka pula.

Siapa yang tak kenal buaya inilah buaya. Nama dia Buaya Tembaga. Rasanyalah -_-

No caption. Haha lulz.

Ze mom with her daughter. Patutnya aku pakai high heels baru aku lagi tinggi dari umi. Kahkah.

Huda, Nabila and Syazwani.

See ada juga Buaya Bongkok. Katanya kecacatan berlaku dalam telur. Umi panggil buaya ni buaya tua sebab bongkok. Hahaha k.

Me with Huda. 

Close your eyes and I'll be there for you. Hahaha jkjkjk :p

Serius ah burung ni lawa gila. Bulu dia berwarna-warni. Lupa dah apa nama dia. Pelik sangat namanya.

Us. Again. Ada persamaan tak? Guess what. Haha.

Husna and Syazwani.

Bangunan Putrajaya

Peace together. Merapatkan silaturrahim katakan.

With umi again. Pasangan anak beranak yang comel. Wakakah.

Sambil tunggu kaum adam habis solat, rehat jap penat berjalan. Betul penat ._.

Form 6's students ni dia bangunan parlimen. For subject Pengajian Am. Tapi bukan bangunan betul just model je.

Umi takde kerja umi pergi kutip bunga ni. Hahaha. Yang panjang tu bunga cempaka. Wangi weh. Kecik tu pula bunga tanjung.

Having lunch at Mydin Melaka. Mydin Meru tak dapat Melaka yang dapat. Hehe.

Time dorang tengah makan aku snap senyap-senyap. Hahaha :p

Anak sedara and her name is Khairunnisa. Aku pangkat mak long dah. Eh tak aku kak long -_-

Kat kawasan rehat dan rawat. Otw balik ke Ipoh.

Bila dah gila camera macam nilah jadinya. Hahaha kdiam *gelak*

Balik rumah je dah pukul 10 lebih. Penat-penat pun aku tengok The Walking Dead dengan umi. Hahaha fanatik walking dead kot. By the way banyak barang aku shopink kat sana. Pilih tu pilih ni yang bayarnya bukan aku. Ahaks ok dah. Plan yang seterusnya, ingat nak ke lost world. Pak lang pun turun sama juga. Insyaallah harapnya menjadi lah. Bukan selalu balik kampung and luangkan masa bersama. Ye dak? Hahaha ok thats all bye.

No comments: