Thursday, October 25, 2012

When We're Too Bored

Hai you alls *waving hands* actually I ni.. I kan-kan malas nak taip pepanjang lebar dalam entry kali ni. I just nak tempek gambar-gambar I yang cun melecun. Hahahahahaakkkktuuiihhh nak tercirit terkentut semua ada baca ayat aku ni. Ergh sila abaikan *innocent face* Bila dah takde kerja macam ni lah ghupanya :O ahaks.

Cewek-cewek yang paling cun kat dalam kelas. Pilih je yang mana satu. Wakakah jkjkjk

Aina, Faiz, Sara, Me and Husna *gelak kecil* *tutup mulut* mati aku kena belasah lepas ni

CANDID! Harap maaf ada kesulitan berlaku disini. Kehkehkeh

Heeeeeeeee with Faiz atau dikenali sebagai gegeeerrrdiikkkk xD

Terserlah kegangsteran aku disitu. Eh? *muntah hijau*

Meooww meoowww~ Sara..Sara dalam kelas pun sempat you pakai helmet lagi. Hahaha lulz

Kdah kdaaahh cukup aku tak larat nak upload bebanyak. Boleh je upload tapi..tapi.. hehe takde apa lah. Mereka sporting, mereka gila-gila, mereka cool, mereka selamba itulah pelajar kelas 6R1. Yeah we're like one happy family. Sedih, duka, marah, dan gembira dikongsi bersama. Even berapa kali juta pun aku tengok gambar ni still buat perut aku pecah. Kahkahkahkah adduhhhh. Love you guys *buat bentuk tangan kat dada* n.nV

No comments: